Mrs Panda
:'(
Friday 4 January 2013 • 23:31 • 0 comments
Kenapa aku masih berharap pada orang yang aku gelar EX, apa yang aku fikirkan haaa ? setiap malam aku fikirkan dia, setiap malam aku menangis seorang diri. itu semua kerana aku fikirkan kau.  Sebelum aku stalker twitter kau aku happy je , sikit la happy nyer , bila da stalker twitter kau , hati ku terus sebak. dan air mata terus keluar dengan sendiri. Aku tidak tahu apa yang terjadi pada aku ni. Adakah aku masih sayangkan dia ? Bak kata orang " SATU SAAT MENGENALI, SATU MINIT JATUH HATI, SATU JAM MERINDUI, SATU HARI MEMILIKI, NAK LUPAKAN ? SATU TAHUN BELUM PASTI KAN ? " itu yang aku alami sekarang ni. apa yang aku fikirkan haaa ? aku tak sanggup tahan semua ni ya Allah, tolong hambamu ni ya Allah. Kau tinggalkan aku atas alasan yang tak munasabah. Bila kau putus dengan awek kau, awek kau buat sama macam kau buat dekat aku. itu yang apa yang aku rasakan sebelum ni. Kalau nak break dengan aku, bagi alasan yang munasabah sikit, itu PENIPU namanya tu. Kau mempermainkan aku, Sekarang ni aku serik dengan Lelaki. Aku takut benda yang sama akan terjadi lagi. aku tak sanggup. Hanya satu je aku boleh lupakan kau, dengan mencari pengganti. Tapi aku tak boleh, aku takut benda tu akan berulang kembali ke atas aku. aku tak sanggup dan aku tak nak sakit hati la. Aku Bukan barang PERMAINAN dan Barang UJI KAJI kau dalam percintaan. aku harap lelaki - lelaki diluar faham apa yang aku rasakan. Hope tiada apa yang berlaku selepas ni. :')


PASTFUTURE