Mrs Panda
KAWAN AKU DUNIA AKHIRAT , TAPI ... ='/
Tuesday 23 October 2012 • 02:35 • 0 comments

Kami dulu adalah adalah kawan rapat , tetapi disebabkan salah faham sedikit  , kami telah berpecah . sekarang group aku tinggal 5 orang sahaja , aku da tak tahu nak buat macam mana lagi . aku nak kawan aku yang dulu . yang rapat dari form 4 lagi , kini sekarang da berkurang . kawan aku adalah kawan yang baik , ceria , membuatkan aku ketawa , masalah cerita bersama , kesedihan  cerita kongsi bersama . tapi semua sudah hilang , sudah tak macam dahulu lagi . Aku harap suatu hari hidayah Allah beri kepada ku supaya group kami kembali semua , aku sayangkan korang semua . Tetapi bila da berlaku salah faham semua tidak boleh kembali semula . dimana korang yang dulu , cerita kongsi bersama , ketawa , susah senang semuanya bersama .  apa salah aku sampai korang macam nyh . kalau aku ada buat salah tolong maafkan aku , SPM sudah tibba tidak lama lagi , aku tak nak ade pergaduhan dengan korang semua .  kalau memang aku ada buat salah  , harap korang maafkan aku , kalau korang ada buat salah aku da lame maafkan korang , tidak simpan pown dalam hati nyh .  sorry ye .  aku jujur kalau aku nak mara orang aku memang tak berani nak mara depan2 , aku memang seorang yang PENAKUT , PENGECUT , dan LAIN2 YANG AKU TAK BERANI aku lebih suka luahkan dimana2 sepatutnya aku luahkan . aku memang seorang yang PENGECUT , aku memang seorang yang PENAKUT , aku tak macam korang  . aku tahu . aku lemah tak kuat macam korang .  papew pown aku nak kawan aku yang dulu , mana korang semua haaa ?. aku memang perlukan korang semua , Lagi sekali aku cakap aku NAK KORANG SEMUA  ! aku nak minta maaf lagi sekali kalau aku ada buat salah dengan korang .  HOPE KORANG MAAFKAN AKU ~ apa pown terjadi , aku tetap SAYANG korang ! ILY <3 *hanya disini sahaja aku boleh luahkan . ='/

P/s : Ya Allah tolonglah satukan kawan aku balik , jadi macam dahulu , aku tak nak ada pecah belah lagi . Harap korang macam dulu lagi , harap Hidayah Allah turun kepada aku . Sorry if korang rasa ayar aku ada merepek . ini untuk tenangkan hati aku . =/






PASTFUTURE