Mrs Panda
Orang Yang Buat Salah Padaku !.
Thursday, 11 October 2012 • 02:54 • 0 comments
Apa yang Kau rasa sekarang macam tu lah aku rasa sebelum kau mintak clash dengan aku . apa yang EX kau cakap dengan kau sama je apa yang  kau cakap dengan aku . tahu pulak kau rasa sakit hati , tahu pulak kau sedih . Betapa sakit hati aku bila kau tipu aku , betapa sedihnya aku bila kau buat aku macam tu . memang sakit . Bila aku dengar cerita kau dari member aku , puas hati aku . Puas tuh ada jugak , tapi tak baik jugak kan aku cakap macam tuh dekat kau , tapi bila aku ingat kan baik , sakit hati aku masih lagi ada lagi pada kau , dan aku masih ingat lagi sampai sekarang apa yang kau buat pada aku . sampai sekarang tak akan aku lupakan . harap kau terasa .  Balasan akan tiba apabila kau buat salah pada seseorang . =)


PASTFUTURE