Mrs Panda
CRUSH ! ツ
Tuesday 9 October 2012 • 02:03 • 0 comments
Sebelum ni aku asyik pendam je dalam hati nyh , sakit hati pulak bila asyik pendam , tapi tak pe hanya mampu senyum saja . =) hari sabtu hari tuh , tiba masanya aku beritahu kau segalanya , dan kau sudah tahu siapa crush aku , daripada kau asyik tanya je baik aku bagi tahu , aku ingat nak bagitahu kau selepas SPM tapi Ezzati da suruh bagi tahu sekarang , malam ahad tuh jugak aku bagi tahu kau , dan aku tak tahu apa perasaan kau bila aku da cakap semua tuh , aku kene bagitahu kau jugak , kalau tak aku akan sakit hati bila pendam je . Sekarang bila aku da bagi  tahu kau , aku takut kau jauh diri dari aku , aku takut kan , aku ni suka berfikiran negative , aku takut semua tuh .  tolong jangan jauh daripada aku , aku tak nak . mungkin juga aku jangan terlalu berharap pada kau . lagi pun da nak  SPM kan . so lebih baik tumpukan kepada SPM , pasal kau tuh mybe kite kawan2 dulu , aku tak nak terlalu berharap pada kau , aku tak nak kau juah dari aku dan aku tak nak orang cerita buruk pasal kau untuk aku benci kau . kau kan ramai kawan , mne tahu kawan kau tak bagi aku kawan dengan kau . aku tak paham ape sebab nyer . papew pown kita tetap kawan sampai bila2 . jangan pikir sangat pasal semua nyh , aku hanya anggap kau CRUSH aku je , sebab belum tentu kau akan jadi milik aku kan ?. so CRUSH je lha yang mampu .  ITS TIME FOKUS TO SPM !   aku tak nak failed dalam SPM nyh . aku da banyak kali failed , dan SPM nyh aku nak gembirakan parents aku untuk SPM , aku tak nak dia orang sedih sebab failed aku . hope lha ! 


PASTFUTURE