Mrs Panda
CRUSH !
Tuesday 11 September 2012 • 08:16 • 0 comments

CRUSH ! adakah kau tahu aku minat pada kau , kau tak kan tahu sebab aku pendam saja , tak mahu bagi tahu orang , tapi kadang - kadang member aku dengki aku , aku jadi malu pada kau . bila komen di muka buku aku jadi happy dengan kau . tapi apa kan daya , aku just lihat kau dari jauh dan hanya mampu bersenyum saja . aku tak boleh nak beritahu kau sebab takut kene REJECT , itu yang kadang kadang buat aku sedih , tapi buat apa nak sedih , orang da tak nak tak kan nak paksa pulak kan ?. begitu jugak dengan aku , kalau orang mahu berkenalan , kalau aku tak nak , jangan pakse , aku tak suka orang pakse2 aku . aku benci gila bhaii !, eh ! nyh cerita psal crush lha , bukan psal aku . haha . XD . aku nak sangat kenal dia , tapi takut . takut ada bende terjadi sama berlaku berulang kali . aku hanya boleh pendam saja . tak nak dia tahu . takpe2 , aku akan bersabar sampai bile2 , kalau dia da ade pasangan hope dia happy lah dengan pasangan baru dia tuh . aku tak boleh nak buat apa . hanya mampu tersenyum saja . =)


PASTFUTURE