Mrs Panda
Sakit Hati Sebab Kau !
Saturday 8 September 2012 • 21:25 • 0 comments
hey! da lamakan aku tak masuk dalam blog ni , da bersawang aku tengok , (tipu je tuh XD ) HAHA ~ saja nak buat gimick , tak de lha . oke sekarang aku nak sambong cerita aku , bace entri di atas tuh . nampak kan . kalau tak nampak tuh tak tahu la kan . aku baru nak cerita sekarang walaupun ceritanya da lame . tapi aku nak cerita juga dengan korang .

aku sakit hati gila dengan kau , sampai hati kau buat aku , aku tahu lau memang cepat bosan . tapi agak la , kau memang nak kenal setiap perempuan ea ?. da kenal aku , lepas tuh bia kan je , pastuh nak kenal orang lain ea ?. itu lah kau , sampai member aku pown kau nak kenal , nasib dia da ade pakwe . tak de lah kau nak menggatal . tapi gatal kau tuh ade lah sikit kan , woi dia da ade awek lah . tak yah nak gatal2 . sampai nak suruh panggil ' abang sayang ' bagai , hey please lha , tak yah nak buat orang berharap sangat la . cakap dengan aku 'tolong jangan berharap sangat ' aku tak kan berharap pada kau kalau kau tak buat aku berharap , tolong lah wei , memang patot kau tak yah couple sekarang , asyik pilih awek je , ape yang kau pilih sangat pown aku tak tahu . pelik2 lah kau ni .
lelaki macam kau tak patot di sayang , tukar2 , macam player lha wei . entah lha aku dengan kau nyh .
oke , puas sudah aku bising2 dekat entri aku nyh . k caw dulu , bubye . =)


PASTFUTURE