Mrs Panda
Saya Sayang Awak !
Wednesday, 12 September 2012 • 00:54 • 0 comments

hey awak !. saya nak bagi tahu ni . alah malu lah (gediks ) -.- tapi saya nak bagi tahu jugak dekat awak , yang saya SAYANGKAN AWAK ! awak tak kan perasan sayang saya dekat awak kan ?. sebab awak tak tahu saya sayangkan siapa . hanya saya seorang saja yang tahu dan perkataan tuh hanya simpan di dalam hati saya , tiada siapa yang tahu . hanya boleh pendam je dalam hati ini . tapi saya nak jugak cakap dekat awak . nyh ada hadiah saya nak bagi . awak tengok dekat gambar tuh , ia nya untuk awak . untuk awak seorang je . tak de orang laen saya bagi . awak seorang saja . I LOVE YOU SO MUCH DEAR !


P/S tak de spew yang tahu aku sayang siapa kan ?. aku tk kan bagi tahu siapa pown . aku akan pendam dan simpan saja dalam hati . tiada siapa yang tahu . hanya mampu bersenyum ! . =)


PASTFUTURE