Mrs Panda
Haissh ! hati - 2 . =')
Wednesday 25 April 2012 • 09:02 • 0 comments
Wahai hati , janganlah kau menarik hati niyh untuk suka seseorang ,  kite bukan kenal sape orang tuh .  kite bukan kenal sangat  ,  tolong lah jgan terpaut pade someone ,  tolong lah ,  please  ,  aku tak nak macam tuh kow telah wat aku rase tak menentu  dan rase macam susah je ,  kow tak boleh macam tuh ,  tolong lha ,  kalau aku da suke pade someone ,  akhirnye ia menyakitkan hati jugak kan , so kene paham lah ,  aku tak nak terjadi macam tuh ,  tak ade kew lelaki yang boleh setia , aku baru jumpe seorang yang setia dengan awek dia  ,  dye sangat sayang pade awek dye tuh .  hope dye orang kekal lah selama lamaya ,  mintak2 tak ade pergadohan ,  aku mahukan macam tuh jugak ,  tapi tak ade lelaki macam member aku sorang niyh . kalau aku kenal someone ,  mesty tanyer , macam niyh ayat nyer "awak da ade BF" tuh je ayat yang aku pernah dengar , penat jugak nak menjawab nyer , kadang2 bengang jugak ,  lagi satu yang aku susah gile nak bgy ,  iaitu number fon ,  memang susah gile nak bagi , macam2 alasan aku bagy kat dye orang , salah satu nyer ,  tak gune fon lha ,  gune publicphone lha , mcm tuh alasan yang aku bgy ,  yela terpakse , sebab malaz nak bgy num aku kat dye orang ,  itu lah aku selepas lelaki da buat aku macam niyh ,  susah gile  nak bagi .  tak tahu nape , kalau bagi tkowt jugak  ,  mane tau jual num ke ,  kan da susah tuh ,  baru2 niyh ,  ade dua orang dapat num aku ,  kate nyer dia dapat num aku dari duit rm1 , , tak logik kan tuh .  aku tak pernah tulis dalam duit rm1 tuh , bagi alasan tak munasabah betul ,  sadiss sangat ke sampai nak cakap dapat num aku dari duit tuh , aptb lha korang nih  ,  itulah aku kalau da terjadi macam ni ,  kene lah bersabar dengan apa yang berlaku pada aku ,  oke lha ,  itulah coretan aku setakat niyh , selamat malam semua ,  =)


PASTFUTURE