Mrs Panda
perempuan bukan permainan
Sunday 22 April 2012 • 04:44 • 0 comments
See ! betul ape yang lelaki tuh cakap , ade segelintir lelaki macam ni .  Ade segelintir lelaki tak macam ni . lelaki yang macam ni tau perasaan perempuan macam mane ,  lelaki yang tak tau perasaan perempuan baik tak yah bercinte ye ,  tuh la yang patot aku cakap ,  tapikan ,  kate orang bagus jugak kawin dengan lelaki player ni ,  sebab bile dia kawin ,  akhirnye dia setia jugak , betul kew ?. cube tengok cerite SYURGA CINTA , cerite tuh nak kate kan betul  tak tahu lah ,  nak kate kan tak betul  aku pown tak tahu ,  HEHE ~ . 
cerite tuh lelaki nyer player kan ,  akhir nyer dia berkenalam dengan seorang perempuan terus dia setia kan . 
betul tak  , ntah tak tahu ,  hehe , 
lelaki yang player tuh kan ,  cukup - cukup lah ye nak game perempuan tuh , perempuan yang tak bersalah tuh korang tak yah lha nak mempermaenkan dia ,  cube terima dia dengan keikhlasan dan kejujuran korang ,  ape korang dapat hah kalau korang game perempuan ,  dapat KEPUASAN ! macam tuh ke ?. da couple lepas tuh putus ,  ape da , pelik pelik je korang niyh kan ,  bende macam niyh pown nak game kew ?.  
segelintir lelaki tak macam niyh kan,  aku tengok korang sweet je bercouple  ,  tak macam  lelaki laen kan ,  memang sweet  ,  sampai aku yang jelly ngan korang , papew pown jage baek baek pasangan korang tuh ye ,  jangan game kan dia pulak  , tuh tak menghargai name tuh ,  oke sampai sini je coretan aku , 

P/s setia pade yang satu je oke ,  tak mau game  game niyh , hargaila ye pasangan korang tuh , bubye . =)


PASTFUTURE