Mrs Panda
Kem Desaru ! :)
Thursday 2 May 2013 • 21:50 • 0 comments
Hey korang, Assalamualaikum ! da lama tak update Blog ni. Rasa rindu pulak nak update blog ni. Sekarang ni aku sedang bercuti dan esok da balik Desaru balik untuk menjalani Latihan yg berikutnya. Hope semua berjalan dengan lancar. Sebelum cuti ni banyak betul aktiviti yang di jalankan, macam P.T pagi, Kelas/latihan kawad kaki, aktiviti fizikal dan Riadah. Itulah  aktiviti harian yang lakukan. Naik cuti ni aktiviti fizikal yang banyak. So kene la ikut.  Sebelum pergi kem macam tak nak je, bosan ada sebab takde kawan. Bila da lama sikit kawan pun da ramai, layan kepala pulak tu. Sangat seronok la. Kumpulan kami menang tau dalam PEMBINAAN PASUKAN, Bravo la katakan. Best sangat la time tu. Tapi sedih pulak bila kawan - kawan kene tukar kem. Paling ramai Budak bravo. Orang yang aku sayang pun terpaksa tukar kem. Sedih bila dia tiada dekat kem Desaru tu. Dia da duduk Mersing. dekat sana dia sambung Latihan dia. Hope dia ok la dekat sana. 



Ni adalah kawan - kawan aku, dalam masa satu hari aku sudah dapat ramai kawan, Budak Batu Pahat pulak tu. Satu daerah tau. Baguskan ?  haha :D

Aku sangat sayangkan dia orang. Kalau tiada dia orang aku takde tempat nak mengadu. Yang sebelah kiri adalah Eyka dan yang tengah itu ada Teha, Aku sayang gila dengan dia orang. Thanks korang sebab ada di sisi aku. :)
Esok da nak balik da, Tinggal 2 bulan lebih lagi je. Lepas PLKN aku terus sambung study. Jumpa rakan - rakan baru pula dekat sana pulak. Hope Dia orang kawan aku sampai akhir hayat aku. Love you so damn much ! 
Lagi satu Aku sayang Budak yang selalu di sisi aku selama 3 minggu selama dia berada di Desaru. Sekarang dia berada di Mersing. Aku harap rasa sayang dia tidak hilang sampai bila - bila. Awak, saya harap awak orang terkahir bersama saya. Awak orang yang saya sayang dan Sayang saya takkan hilang walaupun kita sudah berjauhan. Love you so damn much ! :'*  Kami masih berkawan, Sayang sebagai kawan belum lagi sayang sebagai Pasangan kekasih. Masih mahu berkenalan dengan dia. Kami masih di dalam sesi perkenalan ! :')


PASTFUTURE