Mrs Panda
kegembiraan datang dan pergi . ='(
Saturday 14 April 2012 • 07:03 • 0 comments
Kenape kaw buat aku macam niyh , aku tak sangka kau buat aku macam niyh ,  aku terima kau dengan  seikhlas hati aku ,  tapi buat aku macam niyh ,  memang tak sangka ,  sebelum niyh kaw merayu pade member aku untuk mendapatkan aku ,  sampai berape hari kaw nak dapatkan aku ,  sebenarnya aku memang tak nak terima kau ,  sebab aku takut benda yang sudah terjadi akan berulang kembali ,  so agak lame sikit aku menerima kaw ,  bila aku da terima kau , aku terima kau dengan seadanya , aku cuba menyayangi kaw ,  aku cuba untuk mencintai kaw ,  tapi akhirnya ,  kau sanggup buat aku macam niyh  .  alasannya kita duduk berjauhan ,  orang lain ade couple jauh -II ,dia orang boleh kekal ,  ape yang kaw pikirkan hah sampai buat keputusan yang menyakitkan hati aku  , patotlah selama dua hari hati aku tak senang ,  aku da pikir bukan -II tentang kaw ,  takut kow ade ape -II ke , tapi aku tengok kau sihat je ,  tak ade ape - II , bile esoknya kaw IM  aku ,  kaw nak cakap sesuatu dengan aku ,  hati aku dupdap dengan laju ,  macam aku da tahu ape yang kaw nak cakap ,  aku takut mase tuh , tapi aku sabar je  nak tunggu ape yang kau nak cakap ,  bile kaw cakap kow mintak putus ,  hati aku sebak dan air mata ku terus mengalir tibe - II , mase tuh ade family aku  ,  aku masih boleh menahan sebak tuh ,  bila tiada sape - II di rumah ,  air mata itu terus mengalir , hati aku kecewa  ,  kalau kaw nak buat macam ni ,  aku tak akan terima kau ,  inilah yang aku takut kan kalau aku ade pasangan ,  bila kaw da cakap macam tuh ,  aku da tak boleh nak buat apelah ,  tak kan aku nak pujuk kaw supaya jangan break dengan aku ,  macam aku ni terhegeh - hegeh dengan kaw ,  so aku bia kan je   ,  itu keputusan kaw ,  aku da tak boleh nak buat ape la . aku terpakse terime dengan rela hati walaupown hati aku kecewa ,  mase aku IM ngan kaw ,  aku tak boleh nak kate  ape - II lagi ,  hati aku amat  sakit setelah kaw buat aku macam tu ,  aku redha je ,  kaw doa kan aku agar aku dapat pengganti yang berada di sisi aku ,  memang tak la ,  couple putus , couple putus . tu lah yang selalu terjadi pade aku ,  mungkin itu bukan jodoh aku ,  kalau dia jodoh aku ,  pasti dia akan kembali pade aku  , =')

*So kite lupakan  kesedihan aku  niyh .  sekarang ni aku nak ceritakan orang yang telah banyak membantu aku .
: Fatin Izzati , dia ni baik orangnya ,  sporting ,  ceria dan yang paling penting dia setia pada bf dia ,  aku sangat sayang pada dia ,  dia telah banyak membantu aku bile aku dalam kesedihan dan bile aku tengah sedih ,  dia la yang tenang kan aku ,  
To Fatin Izzati : terima kasih banyak - II aku ucapkan , kerana banyak membantu aku oke . 


Amirul Hafiz : dia ni bf nyer fatin ,  orang nye baik ,  sporting ,  happy and  paling penting jugak  dia seorang yang setia jugak pade fatin , dia niyh jugak rakan aku berdebat ,  kalau kite orang bosan kite orang berdebat la .  untuk mengilangkan kebosanan tuh .  dia niyh kawan yang terbaik bagi aku .  dia pown banyak tenang kan bile aku tengah gado dengan EX aku ,  . 
To Amirul Hafiz :  thx banyak - 2 kerana sudi menjadi kawan ummi dan sudi  berdebat dengan ummi , terima kasih jugak sebab da tenang kan dan ceria kan ummi bile ummi tengah sedih . terima kasih banyak - II . 




P/S :  aku inging mengucapkan ribuan terima kasih kepade Fatin izzati & Amirul Hafiz kerana korang telah banyak membantu aku bile aku dalam kesedihan . menceriakan aku bile aku dalam kesedihan ,  membantu aku untuk rapat dengan si Dia ,  dan lain - II lagi ,  terima kasih banyak - II , 





PASTFUTURE