Mrs Panda
Merentas desa 2012
Wednesday 1 February 2012 • 22:09 • 0 comments
hey korang ,  dah lame saya tak update blog kat .  yela kalau nak update jew nak citer  pasal pe jew .  tpy skunk da ade citer .  meyh sini saya nak citer sikit . pada 1 Febuari 2012 ( rabu ) .  sekolah saya telah mewakili acara dalam merentas desa .  seramai 6 orang telah pergi ke SMK Seri Medan . selain sekola saya , ada lagi sekolah laen juga turut menyertai .  Masa berada di SMK seri medan .  kami sangat gembira karane dapat jumpe ramai kawan walau pown tak kenal . hihi . =P .  kami mule start dalam pukul 9 lebih . kami agak penat sebab jarak nyer agak jaoh .  jarak nyer adalah 6 km bagi perempuan ,  lelaki pula jarak nyer 8 km .  lagy jauh kan . penat jugak lha .  semasa lari tuh , saya terlihat Tasek , ia sangat indah dan tasek yang paling cantex sebelum niyh .  cantex sangat , sampy satu tempat yang banyak selut ,  saya boelyh terjatuh pulak .  ia sangat malu bgy sye .  tpy tak pe , saya mule kan lary jugak untuk sekola .  sampy je garisan penamat saya terus mendaftar kan nama untuk mendapat kan  number .  okayh lha jugak  dapat number .  tapy dapat jugak kenangan di SMK seri medan .  Ia sangat menyeronok .  dan kenangan yang terakhir pada 2012 niyh .  jum kite tengok gambar di bawah . jum - II ! . 

 mase hendak bemula  . kami beatur ikowt tahap . 

 kami budax SMK Convent .

sian Zhern Yee ,  kepenatan .  hihi . 
 pelari pertama  bagy SMK Convent . 

 Kami dax Convent . 
SMK Convent Batu Pahat . 

hah ! da tengok kan gambar niyh .  niyh jew lha yang korang boleyh tengok .  yang selebeyh nyer tak boleyh lha .  okayyh tuh jew yang saya nak cerita kan pada hari niyh .  kay bubye .  =)







PASTFUTURE