Mrs Panda
8 Perangai Perangai Perempuan yang di sukai lelaki .
Monday 9 January 2012 • 00:24 • 0 comments
hey korang .  mau kongsi ckiwt niyh .  sape mau bace , di persila kan .  kalau tak nak bace sila (x) kat atas tuh . nampak kan .  pandai  pown  . sis mau pinjam gambar kejap ea .  sebab sis niyh comel sangat lha .  so pinjam lha kejap .  hihi . =D
okayyh kite straight to the point ea . bagi perempuan - 2 and termasuk saya sekali . mesti  nak tau sangat kan about entri di atas . okayyh . kite turun ke bawah ea . 
1 . Keanak - anakkan . 
 Dalam batas yang  wajar . sifat keanak -  anakkan seorang perempuan menjadi daya tarikan di  mata lelaki. Mereka merasa terhibur dengan teletah anda . 

2. Penuh pengertian . 
  Sikap pengertian  perempuan  membuat lelaki berasa dihargai dan di terima seadanya . Sikap ini tercermin dari  perasaan mudah memaafkan .  Memilih waktu yang tepat untuk berbincang masalah dan sebagainya . 

3 . Menghargai . 
Lelaki suka dihargai ,  dipuji dengan tulus ikhlas dan diberi kepercayaan . Penghargaan dari perempuan membuat lelaki berasa bangga . 

4. Menjaga penampilan . 
Lelaki yang menyukai perempuan  yang pandai menjaga penampilannya agar sentiasa kelihatan cantik , kemas  dan menarik . Penampilan  yang baik menunjukkan perempuan tersebut menghargai dirinya .  Dia akan murah senyuman . 

5 . Pandai berbicara . 
Lelaki tertarik dengan perempuan yang pandai berkomunikasi dan boleh di ajak berbual .  Walau topik perbualan yang disukai lelaki berbeza dengan topik kegemaran perempuan . ( bersifat terbuka ) .

6.  Pandai bergaul dan menyesuaikan diri .  
Perempuan yang pandai bergaul dan menyesuaikan diri mempunyai nilai lebih di mata lelaki . Perempuan tersebut tahu menghadapi orang yang lebih tua dan cara berhadapan dengan orang yang lebih muda . 

7. Menghormati diri sendiri . 
Lelaki suka dengan wanita yang menghormati dirinya sendiri sebagai seorang wanita  , bersikap sopan santun dan mempunyai etika  .  perempuan yang menghormati dirinya sendiri mempunyai keyakinan dan tahu apa yang baik dan buruk diperlakukan  oleh seorang lelaki terhadap dirinya . 

8 . Simpati dan prihatin . 
Lelaki suke perempuan yang murah hati .  mengambil berat simpati pada nasib yang susah , sayangkan kanak - kanak dan tidak memilih bulu .  Kebaikan yang wajar dan spontan mencerminkan hati yang mulia . 


okayyh  , saye nak tanyer . ada tak lelaki yang same macam niyh ?. kalau ada bagus lha . 
okayyh sampai sniyh jew cerita saye . kboii . 





PASTFUTURE